donderdag 7 februari 2013

MIJN WIKKELVEST IS KLAAR

Het weer ziet er terug grauw en guur uit , dus dan maar breien .... hoewel ... deze namiddag breng ik eerst een bezoekje aan Casa Di Lana en dan naar mijn moederke in avondzegen , hopelijk is ze rustig en blij vandaag ;p ! Deze avond ga ik dan breien in mijn vaste hoekje lekker warm en knus :) !Mijn wikkelvest is nu helemaal afgewerkt en ze is lekker warm , ze is gebreid met 1 draadje baby alpaca en 1 draadje bijpassende silkhair , beiden van het merk Lana Grossa ! Het is niet altijd makkelijk een niet alledaags model te breien voor mezelf wegens de aanpassingen van het patroon ( lees grotere maat ) Maar met een beetje hulp op de breicursus lukt het me wel , hoewel ik dikwijls eens iets moet uithalen en heraanpassen ondanks de proeflap , maar ook dat hoort bij het breien ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten