zaterdag 14 december 2013

NOG EENS VOOR NOORKE

En Noorke wordt beetje verwend :) want we hebben voor haar nog een nieuw truitje op de naalden gezet ...Ik vond dit modelletje in een al wat oudere Filati van Lana Grossa en was er meteen weg van , mijn dochter vondt het eerder beetje te jongens achtig maar het is sterker dan mezelf dus .....Ik hoop nu maar dat de kleine meid het leuk vind . Hoewel mijn kleuren misschien iets aan de sombere kant zijn denk ik toch dat het wel gaat meevallen , ik brei 12 naalden in kleur in Fumato van het merk Lana Grossa met  daar tussen 4 naalden in ribbels in een wijnrood kleurige Bingo van hetzelfde merk en met naalden nr 4.5 mm ! Nu maar hopen op succes ; ) ...

1 opmerking:

  1. Ik ben heel benieuwd Ingrid!
    Succes en veel plezier met breien.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen