zondag 16 februari 2014

ARWEN HEEFT NIEUWE TRUITJES

De truitjes voor onze Arwen zijn helemaal af , morgenavond ga ik bij mijn dochter breien en dan mag de kleine meid haar nieuwe pullovers passen  ! Hopelijk zijn ze goed van maat . Had gedacht om verder te breien aan de wintervestjes voor de meisjes , waar ik de wol al voor heb gekocht maar denk dat ik toch ga wachten tot eind van de komende zomer , dan kunnen ze hun nieuwigheden dragen om naar school te gaan in september ! Onze kleine Noor gaat dan naar het eerste leerjaar , ach wat gaat de tijd toch vlug ... Ik ga misschien bij de grijze harten trui nog bijpassende beenwarmers breien ..heb trouwens dit truitje 2x gebreid zodat ze er elk eentje hebben ! De gestreepte trui is een wat stoerder modelletje en is dan ook met de naadjes aan de goede kant , net of ze hem verkeerd aan heeft maar het stond zo beschreven en het is eens iets anders ...












Geen opmerkingen:

Een reactie posten