zondag 18 januari 2015

HET ELFENJASJE VAN ARWEN

Het elfenjasje voor Arwen is nu helemaal afgewerkt en ze was er super blij mee . De wol is  " Fine Art Aran " van Rowan en de samenstelling is 50% wol , 20´% mohair , 25 % alpaca en 5% zijde . Ik ga nu proberen aan ieder stuk die ik op naalden heb staan .... inclusief sokken , afwisselend een stuk verder te breien vb nu ben ik deel 1 van het mini mysterie van breiclub .nl volledig aan het breien en dit deel moet klaar zijn voordat ik aan een volgend project verder werk ! Op die manier gaat alles vooruit hoewel iets trager doordat ik wel met enkele werkjes tegelijk bezig ben . Ik hou namelijk wel van beetje afwisseling en tenslotte is het een hobby en zolang je er plezier in hebt is het oké . Dus langzaam maar zeker werk ik stuk voor stuk af ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten