maandag 23 november 2015

WINTER

Deze maand nog niet veel geblogd.... het was tot op heden een heel moeilijke maand en de laatste week beloofd ook al niet veel goeds ....dus ook niet zo veel aan mijn breiwerkjes verder gedaan , soms zelfs helemaal geen zin in en dat gebeurd mij echt niet veel .... Bij mijn ellende en miserie doen die donkere dagen er ook niet zoveel goed aan ... Toch .... op 11 november verscheen de nieuwe Verena , de vorige vond ik niet zo geslaagd hoewel ik altijd zo enthousiast ben als de nieuwe Verena er is ...maar deze winter uitgave is super , er staan echt heel mooie modellen in en vooral de liefhebbers van Fair isle gaan tevreden zijn ...schitterende kabelvesten en mantels .Bij het zien van al dat mooi's kan ik toch wel even mijn zorgen vergeten en misschien dat ik vanavond wel extra veel ga breien .

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten