zaterdag 14 september 2013

BEETJE LANG GELEDEN ......

Gosh   !!!!! Wat schrik ik als ik naar de datum van mijn laatste berichtje kijk ...is het echt zo lang geleden dat ik nog mijn breiblog heb bijgewerkt ? Ga mijn best  doen om wat regelmatiger te posten . Nu ja , deze zomer weinig binnen en stil gezeten , het was dan ook een zomer vol zon en vakantie gevoel !!! Ondertussen toch wel aan het breien geweest  meestal buiten onder de parasol :-) mijn knuffelvest afgewerkt en daar ga ik deze winter veel warmte van hebben en ook nog een topje gebreid in secondo van Lana Grossa , het patroontje stond vorige zomer al op mijn programma maar het was er niet van gekomen , maar nu helemaal afgewerkt  verder nog aan mijn plaid gewerkt , het haken volledig gedaan en ben al halfweg met draden in weven .... dan ook nog een begonnen aan een zomertrui ook in secondo van Lana Grossa volledig in een ajour en in het rusthuis bij mijn ma brei ik sokken voor de hele familie dus niet aan het bloggen geweest maar dan toch niet stil gezeten , tenminste wat mijn handen betreft ...
Hier mijn knuffelvest en mijn zomers topje ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten