dinsdag 19 augustus 2014

OPNIEUW .............

Ojee pech ...mijn zomertruitje Bertie was helemaal af en ...en ....niet goed , te groot . Nochtans volgens mijn stekenproef  was het goed en ook onderaan was het passend maar heb ik moeten steken bijzetten omdat Louise Harding nogal smalle modelletjes  heeft en ik nu niet bepaald een mannequin figuur heb :/ en zeker geen maatje 40 . Nu zoals ik zei op de heupen ...alles okè maar dan  boven het armsgat had ik veel te veel wijdte , kan ook niet meer minderen daar het in het rond gebreid wordt en het patroon het niet toelaat . Er zat dus niets anders op dan de hele handel uit te halen en HELEMAAL opnieuw te beginnen , Heb 2 patroongedeelten ( 1 patroongedeelte is 16 st ) = 32 steken minder opgezet . zal nu op de heupen iets strakker zitten maar bovenaan moet het toch beter zijn, hoop ik althans want ga geen zin hebben om het nog eens te breien :p ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten