zondag 9 november 2014

HET ELFEN JASJE VOOR ARWEN






Echt niet te geloven maar heb het zeker al een 5 tal keren moeten herbeginnen ... ja hoor , hoewel mijn berekeningen klopte dacht ik dat het een beetje te strak ging zijn voor de kleine meid , dus ...opnieuw en steken bijgezet wat ik al zo al heb moeten doe daar het patroontje maar ging tot maat 134 en Arwen al een grotere maat heeft . Toen ik mijn dochter liet zien wat ik al gebreid had vond zij het NOG te klein dus .... ja hoor opnieuw en steken bij !! Dan na de boord het  patroon plaatsen .......en dat ik graag zoals beschreven wilde dat de boord steek doorliep in het patroon ....kwam ik niet uit pppffff de boordsteek verkeerd begonnen , niet te geloven "opnieuw "
Dan eindelijk zat ik goed maar oooo jeeee ik vond de verdeling van de kabels niet zo mooi , dus na 10 cm patroon .....ja hoor " opnieuw" !!!!!! Nu is het volledig naar mijn zin en ben ik op de goede weg , laat ons hopen dat het verder goed gaat  .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten