zaterdag 15 november 2014

KAFFE FASSET KAL

Heb lang moeten wachten achter mijn ecru wol die ik zelfs voor de eerste week nodig had en deze  is nu pas  aangekomen .Dus maar week 2 eerst gebreid . We moeten voor het deken van iedere week 7 vierkantjes breien en ik zag het natuurlijk weeral groots :/ wilde er ook een kussen bij ..... Yep 2 vierkantjes meer dat zijn er dus ...9..... Eigenlijk wel een redelijk werkje hoor ...ben dus begonnen met week 2 want daar had ik het ecru niet voor nodig en daar ik ook nog aan andere leuke projecten bezig ben ben ik daar nu  pas mee klaar terwijl ze nu reeds aan week 5 zitten ppppffff , moet dus nog vééééél inhalen ! Ondertussen nu ook aan week 1 begonnen en heb het eerste vierkantje afgewerkt ....


WEEK 1
WEEK 2                                                                                                                                                 






                                                                                                                                     











                                                    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten