zondag 12 april 2015

HET ZIT NIET MEE

Ach het zit me even niet mee , met manlief naar de cardioloog gemoeten en de uitslag was niet zo goed ... het zal een hartoperatie worden :( , daarbij hebben we nog de zorg over onze moeders beiden 85 en 87 jaar oud , weliswaar zijn ze nu beiden in een WZC maar toch ..word het steeds zwaarder , daardoor is ons eigen huishouden nu zo'n 9 jaar verwaarloosd :( !! En dit omdat ze beiden een heel moeilijk karakter hebben en we al 9 jaar iedere namiddag op bezoek moeten ... Gaan we eens niet zijn er moeilijkheden en belt de verpleging ons op ...Voor het ogenblik zinkt de moed me in de schoenen want binnenkort sta ik er alleen voor ...Mijn enige troost zijn mijn kleinkinderen en mijn breiwerk maar voor dit laatste heb ik nu eigenlijk ook niet veel zin ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten