dinsdag 31 maart 2015

HET HONDJES TRUITJE VOOR NOOR

Noor is onze jongste kleindochter en voor haar heb ik een truitje met een hondje gebreid , ik heb het hondje ingebreid intarsia en het neusje is geborduurd . De hals heb ik afgewerkt met kleine pareltjes ... De wol is van lana grossa "Merino " en het hondje is Paddy ook van Lana Grossa !! Ik ben geen kei in het steken oprapen aan de hals maar ik leer bij , heb het enige keren herbegonnen voor  ik tevreden was maar het is uiteindelijk deftig .. De kleine meid is 6 jaar en ik breide voor 8 jaar heb wel de lengte iets moeten aanpassen want ze is een fijn poppetje maar toch wel groot voor haar leeftijd , voor het overige klopten al de maten en ..... ik denk dat ze haar nieuwe pull in september niet meer zal moeten dragen , volgende keer brei ik voor 10 jaar dan zal hij zeker "groot"  genoeg zijn want mijn dochter heeft ze graag ruim voor de kinderen ...












Uiteindelijk was er eindelijk wel wat borduurwerk aan .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten