vrijdag 26 juni 2015

HUP ......DAAR IS WILLEM

Moeilijke week achter de rug , het valt echt niet mee om de zorg te hebben over onze bejaarde moeders .... Toch vind ik steeds weer afleiding en ontspanning in mijn breiwerkjes .  Dus was het mini mystery van breiclub . nl een beer en ik ben er wel blij mee ... Ben nu ondertussen goed bezig met zijn broertje ... het gaat traag want ik heb het druk :/ en dit terwijl iedereen de mond vol heeft over vakantie ... Die beertjes breien vind ik nu wel heel leuk en het is eigenlijk best wel beetje verslavend . Ik was eerst niet zo gelukkig met het patroon maar uiteindelijk valt Willem best mee ! Wat ik eigenlijk het moeilijkst vind is de afwerking ..maar zo is het wel met om het even wat je breit toch ? Je mag nog zo mooi en gelijkmatig breien maar het zit slordig in elkaar ....Op dit punt moet ik echt nog veel leren en proberen nauwkeuriger te werken , ik kreeg bijvoorbeeld  de de armen van het beertje er maar niet aan ... het kan nog beter ..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten