zaterdag 11 juli 2015

OP EEN LAAG PITJE

Het gaat traag vooruit mijn breiwerkjes , ben nu langer in het WZC want het gaat nu helemaal niet de goede kant op met mijn ma ...en ik kan ook mijn breiwerkje niet meer meenemen want als ik daar ben heb ik er voor het ogenblik geen tijd meer voor !!! Daarbij komt ook dat ik mank loop van de pijn ...mijn rechter heup en mijn linker knie :/ ..Heb nochtans heel veel zin in breien maar er zitten momenteel te weinig uren in een dag :( ...Ik ben nu nog aan de slag met de tweede beer Willem voor kleine Noor , hopelijk kan ik hem dit weekend afwerken ..

1 opmerking:

  1. Ik heb je blog terug gevonden en je hebt niet zo veel goed nieuws,hoe gaat het met je man is hij al aan zijn hart geopereerd?Mijn moeder is ook 87 jaar en is in het rusthuis en kan ook al eens lastig zijn als ik niet ga wanneer zei het denkt maar ze is dementerend ,ze kent ons nog wel hoor maar is bijna altijd met haar ogen toe.Wees jij maar voorzichtig verzorg je ook maar goed als het kan ,Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen