zaterdag 11 juli 2015

SOCKMADE BY HAND

Onlangs kwam ik via facebook op deze leuke en mooie webwinkel , prachtige handgeverfde garens ...hoofdzakelijk sokken wol maar je kan er ook prachtige lace shawls van breien , niet zo goedkoop wel super zacht en mooi en natuurlijk hebberig zoals ik ben moest ik daar iets bestellen . Toen mijn pakje aankwam wist ik niet wat ik zag .. wat een service !! De zending was zo verzorgd !!! dat had en heb ik nog nooit gezien , iedere streng wol was afzonderlijk verpakt in wit zijde papier met een draadje omwonden en de kwaliteit van het garen was echt super !!! Ik geef eens de link moet er interesse zijn ..het is een echte aanrader..http://www.sockmadebyhand.nl/






1 opmerking:

  1. Mooie kousenwol ik heb ook wel voor een 20tal paren kousen te breien waar gaan we de tijd halen om dat allemaal te breien.Hoe gaat het met je man ondertussen?Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen