woensdag 30 december 2015

GOEDE VOORNEMENS 2016

Denk dat dit het laatste berichtje van 2015 gaat worden . Als ik het zo eens bekijk is 2015 op breivlak een kalm jaar geworden , eigenlijk niet zoveel uit mijn handen gekomen !! Ja ik hou van afwisseling en variatie in mijn handwerken maar nu zit ik toch aan de limiet en gaat het een luxe probleem worden .... Ik zit momenteel met veel te veel onafgewerkte projecten en daarom ben ik met mezelf de uitdaging aangegaan om na de drie pull's die ik nu nog ga breien deze winter voor mijn kleinkinderen , niets nieuws te starten maar eens al mijn reeds op de naalden staande brei en haak projecten af te werken en geloof me het gaat een hele klus worden want het zijn er veel en er zijn grote bij !!! Ik hoop dat ik mij bij deze goede voornemens voor het nieuwe jaar ga kunnen houden ....
Ik wens aan al mijn blog lezers een heel gelukkig en creatief  2016 !!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten