zondag 20 december 2015

NU DE PINGUÏN ...

Vanavond ga ik verder breien aan de pull voor Arwen onze oudste kleindochter het rugpand is nu af en de jacquard in het voorpand ook , nu ben ik begonnen met de pinguïn in te breien . Ik heb eigenlijk een luxe probleem , ik hou wel van beetje afwisseling in mijn breiwerkjes maar .... het kan teveel zijn . Zo heb ik nu ongeveer 14 projecten op de naalden en ik doe ze allemaal graag stuk voor stuk zijn het leuke werkjes om te doen , er zitten sokken bij en fair isle , 4 plaids en dan nog verschillende haakwerkjes  en ook niet te vergeten de masterclass waar ik aan deelneem ....Soms wil ik aan alles tegelijk breien maar dat is onmogelijk , dus heb ik het steeds moeilijk met kiezen ...Steeds zie ik weer iets leuk en is het van " ja dit wil ik breien , ooohhh ik doe mee met die KAL " pppfff ik denk dat ik niet alleen op wol dieet maar helemaal op brei dieet :/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten