maandag 14 oktober 2013

SOKKEN MET RONDBREINAALD

Wat ik eerst probeerde en niet zo goed lukte :p nu opnieuw geoefend en het bevalt me uitstekend . Het gaat al heel wat beter en vlotter , zit niet voortdurend in de knoop met de 4 sokkennaaldjes en ....ja ik vind deze manier leuker om te doen . Ik gebruik hier een kabel van 80 cm en het is telkens je steken doorschuiven zodat je twee lussen in je kabel hebt , deze methode " magic loop " genoemd is helemaal niet moeilijk alleen als je me Knit Pro rondbreinaalden breit is het aan te raden niet te vast te breien in verband met het doorschuiven ....




2 opmerkingen:

  1. Ik vind rondbreinaalden ideaal breien!
    maar hoe doe je het dan met de hiel?

    groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hiel brei je gewoon zoals je met je 5 naalden breit , maar op de breedte die je hiel moet zijn , keren en averechts breien enz

    BeantwoordenVerwijderen