vrijdag 4 oktober 2013

VERSLAVEND ....

Ja hoor beken het ..... sokken breien is echt wel heel verslavend , ben nu aan mijn derde paar begonnen en zie het nog altijd als oefening want ze zijn nog niet helemaal naar mijn zin , maar dat komt wel ! Ondertussen al heel wat leuke sokkenwol verzameld , dus mijn volgende paar gaat eens een ander kleurtje zijn , kijk er naar uit ! De bruine wol waar ik nu met aan het breien ban is Meilenweit van Lana Grossa , en daar ik er daar 10 kluwen van heb aangekocht is dit zo'n beetje mijn oefenwol ! Heb nu de driedelige klassieke hiel gebreid en de boemerang of jojo hiel , nu terug de boemerang hiel aan het oefenen want daar waar de hiel samenkomt met de wreef is dit nog steeds niet zo mooi , heb de neiging om gaatje te hebben ... Dus de moed niet opgeven en we werken tot het goed en netjes is ...


                                    
                                         Vandaag nog een bestelling sokkenwol aangekomen .....

 

1 opmerking: