zaterdag 30 november 2013

NOG EVENTJES ......SJAAL VROEGE HERFST

Denk dat dit dus een laatste up date gaat worden want deze sjaal heb ik bijna af !!!
Ik vond het zo leuk om te doen en ga zeker nog een tweede in andere kleuren breien ! Vanavond ga ik nu wel eerst beetje verder breien aan mijn sokken , vind ik namelijk ook eens plezant om te doen en manlief kijkt er naar uit want het zijn er ditmaal voor hem ;) !
Hopelijk kan ik dit weekend eens heeeel veeeel breien want afgelopen week was er eentje om U  tegen te zeggen , eentje met veel tegenslag en heel weinig vrije breiuurtjes :( ...



1 opmerking:

  1. Ohhh, Ingrid die is echt supermooi zeg!
    Ik wordt bijna jaloers....
    Nee hoor... grapje.
    Heel veel succes met breien!
    En geniet van je vrije brei uurtjes.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen