maandag 18 november 2013

PULLOVER VOOR ARWEN AFGEWERKT

Onze oudste kleindochter is vandaag zeven jaar geworden en ik voelde het meer dan ooit ..:( ze is niet meer oma's kleine meisje van weleer .. ze wordt groot !!! Heb het de laatste tijd zo druk gehad met mijn moeder en schoonmoeder dat ik niet direkt in de gaten had dat de kleinkinderen groter werden en ze je stillaan ontgroeien ....Mijn God dat doet pijn , want wat voorbij is komt niet meer terug ...Volgende zondag krijgt ze haar feestje , vroeger stond ze erop naast oma te zitten en stond mijn stoel klaar naast die van haar ..... maar nu is het al een tijdje om het even wie er naast haar plaats neemt  .....beetje bij beetje zijn er zo van die momenten waarvan je denkt .... dit is anders en je voelt je een  eenzamer dan ooit ...

Dit truitje met ajour heb ik vorige week afgewerkt en het staat haar goed  nu op naar het volgende project , eerst nog een truitje voor haar zus Noor en dan een elfen jasje voor deze grote meid :) !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten