donderdag 28 november 2013

SOKKEN UP DATE

Sokken breien en sokken breien en maar sokken breien , heb nu leren mijn steekjes mooi opnemen bij de driedelige hiel en dit op de breicursus in  "casa di lana " en dit is deze keer goed geslaagd ... toch ben ik nog niet helemaal tevreden over de hiel , ik vind ze steeds te groot en ik kwam er maar niet uit tot ik deze boek in handen kreeg " Knitting vintage socks " en ja hoor hier vond ik duidelijk  waarom mijn hiel zo groot was , let wel op ze past wel goed hoor maar ik vind het geen zicht en dit is persoonlijk ... nu ... ik breide de hollandse hiel of ook nog de "Horseshoe heel " genoemd en deze is inderdaad groot als ik nu de beschrijving volg van de " French heel " is deze mijn gedacht heel wat fijner en ze past ook uitstekend ....
Deze boek is geschreven door Nancy Bush en vind je ook terug  op mijn boeken pagina



Up date van mijn sok met grote hiel   ..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten