donderdag 26 maart 2015

EN EEN MISKLEUN ......

Ja hoor heb een miskleun bij het breien van het mini mysterie van maart , het voorpand is nu ook klaar en het zomertruitje is afgewerkt .. Het breien was oké , ook de afmetingen kopten ...Wat gheb ik dan verkeerd gedaan ??? Wel ...het blokken ...daar heb ik het kledingstuk opgespannen zonder mijn afmetingen in de gaten te houden ..resultaat ... de hals veels te wijd en de boordjes aan de armsgaten ook te ver opgespannen ..dus ..te wijd ..oo jee dat is balen lieve mensen en mijn reactie was zoals altijd bij een miskleun ... ik brei nooit meer ...het is altijd iets en  ik heb er gewoon geen verstand van ....het duurde zoals gewoonlijk ongeveer 30 minuten en ik was alweer aan de slag en aan het zoeken voor een oplossing .. en ik denk die ook gevonden te hebben ... want uithalen was geen optie omdat de trui dwars gebreid is en ...hij is al geblokt wat betekend dat bij het uithalen de draad onvermijdelijk stuk is ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten