dinsdag 31 maart 2015

EN HET MINI MYSTERIE VAN MAART IS AF ....

Dit was dan mijn miskleun waar ik het eerder over had , ik vond de hals te wijd , dit heb ik opgelost door de halsboord iets strakker af te werken met een halve vaste en nu is het oké , de mouwen vind ik eigenlijk ook wel iets te wijd onderaan maar om dit netjes af te werken ...:/  dacht dat het aan mij lag , maar ik zie dat de andere deelneemsters hetzelfde probleem hebben ..Ik heb deze dus gebreid voor mijn dochter en vanavond ga ik eens kijken of ze er goed mee staat ...duimen maar ;) Morgen krijgen we dus het eerste deel van het  patroon voor het project van april , benieuwd wat het gaat worden ....Ook de volgende 5 patronen van het mysterie blanket worden online gezet ....spannend allemaal ;) ...

1 opmerking:

  1. ik volg meestal blogjes die dezelfde hobbys als ik hebben, ik blog niet elke dag, maar lees wel en probeer te reageren...ik kijk uit om weer een bezoekje hier te nemen en bij andere leuke blogs ook...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen