dinsdag 11 augustus 2015

BEN ER WEER EENTJE RIJKER

Zoals eerder vermeld heb ik nu toch de laatste hand kunnen aan mijn Stellina pullover van Louisa Harding en ....ik ben er best tevreden mee ! Het model heeft een boothals en een driekwart mouw , door de kabel loopt een ajour motief ....ik breide met naalden 4.5 mm en het garen is "Noema " mooi maar geen van de makkelijkste garens om mee te werken ....het modelletje komt uit het Noema magazine van Lousa Harding !
Nu ben ik naarstig bezig met de rand te haken aan mijn Mysterie deken van Breiclub NL , het is een hele klus want ik haak hem redelijk breed ....Daarna staan er twee paar sokken op breiagenda dat heb ik immers beloofd en dan zal het wel rond september en gaan we aan de slag met de nieuwe mysterie's , haken en breien , beiden blankets van Breiclub NL ...en op 1 november doe ik mee aan een masterclass ..en eigenlijk moet ik deze maand ook nog de pinquin pull starten voor mijn oudste kleindochter !!! En dat terwijl ik thuis volop in de miserie zit :( , maar zolang ik in de weinige vrije zoveel zin heb in mijn breiwerkje sla ik mij er wel door , zo heb ik trouwens iets om s'avonds naar uit te kijken . Kwalitie time in mijn breihoekje ;)

1 opmerking: