zondag 23 augustus 2015

DE MYSTERY BLANKETS 2015 - 2016

Ja hoor op 1 september starten we weer met een mystery blanket van Breiclub NL en natuurlijk zag ik het wel zitten en besloot niet alleen met breien mee te doen maar liet me ook nog inschrijven voor haken !!! En dat terwijl ik eigenlijk niet zo graag haak ... ik lijk wel gek ...wol gek :) !! Deze week zijn onze dozen met garens aangekomen !!! Ik ga de inhoud nog niet verklappen want dat hebben ze gevraagd omwille van de verrassing voor deze die hun dozen nog niet hebben ontvangen !!! De kleuren van de haakdoos liggen me niet echt ....maar in zijn geheel kan het best wel leuk worden . Die van het breien daarentegen vind ik wel super ! Ik kijk er toch naar uit om op 1 september onze eerste patroontjes te ontvangen en dan aan de slag .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten