zaterdag 29 augustus 2015

SOKKEN LATTICE AF

 Mijn man is plots hart patiënt geworden , dat was echt schrikken en dat van de ene dag op de andere ... nu ja met veel ...heel veel medicatie is het rust geblazen !!! Door de bloedverdunners heeft hij natuurlijk nu nog meer last van koude voeten en ga ik ook wat meer sokken op mijn breiagenda plaatsen ... Heb nu de sokken met het patroon Lattice afgewerkt en ben benieuwd naar het onderhoud want de wol bestaat dus 70% wol en .... jawel ..30% brandnetelvezels het merk is Onion ...
Het patroontje van deze sokken vind je ook op ravelry
http://www.ravelry.com/patterns/library/lattice-socks-3

De volgende sokken zijn van Regia " Arne en Carlos en stilaan zie je nu het effect van het garen  ! Doordat  de draad een kleur verloop heeft is het eigen niet nodig er een patroon in te breien dus het worden eens gewoon tricot steek ...
En dit is het nieuwe garen dat klaar ligt voor de volgende sokken ... Opal , Online en Mini Mochi ....http://www.ravelry.com/patterns/library/lattice-socks-3

2 opmerkingen:

  1. Heeeeeel mooie wol Ingrid ik heb voor mij ook kousen gebreid met wol uit de Lidll met kleur verloop en iedereen vind ze zo mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spijtig dat het in het engels is ik versta er de botten van

    BeantwoordenVerwijderen