maandag 31 augustus 2015

NIEUWE HERFST TIJDSCHRIFTEN

Verena is één van de nieuwe tijdschriften voor de komende herfst en ditmaal is het voor mij een teleurstelling ... Denk dat ik te oud ben voor deze modelletjes , het is helemaal mijn ding niet ! Doch de reportages vind ik altijd het lezen waard en daar heb ik dan weer van genoten . Toch ben ik zeker dat jonge mensen ( slanke ) mensen hem best leuk gaan vinden ...over smaak valt immers niet te twisten  ;)
Ook de nieuwe Vogue zat deze morgen in de brievenbus en zoals we van Vogue gewoon zijn is hij dan weer helemaal top ! Mooie  modellen ..hoewel er ook tussen zitten waarvan ik denk " word ik dan toch oud "  ? En alweer de reportages vind ik de max , hoewel mijn engelse taal niet echt is wat het hoort begrijp ik toch genoeg om er plezier aan te beleven ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten