zondag 18 oktober 2015

BLOEMBLAADJES PUNNIKEN

Voor de haakblokken van het mystery blanket moeten we 24 staartjes punniken en dat gaan dan de zo gezegde bloemblaadjes vormen . Dit is iets wat ik zelden of nooit doe maar toch ben ik bezig met de eerste 4 want heb al gezien bij collega deelneemsters dat het niet echt in de smaak valt dus .... eerst even uitproberen vooraleer ik de rest maak ! Het is plezant om te doen en het gaat vrij vlug , zou ook een leuk werkje zijn voor de kleinkinderen maar ik denk niet dat ik het geluk ga hebben want handwerken zegt hen (nog ) niet zoveel ... Het klosje stak bij ons pakket die we kregen van Breiclub NL. en bestaan al meer mechanische maar aangezien dit een techniek is die ik praktisch nooit gebruik zal dit wel volstaan :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten