zondag 25 oktober 2015

MET PINGUÏN.

De oudste kleindochter Arwen is gek op de pinguïn , dat is echt haar lievelingsdier , toen vond ik in het tijdschrift Verena , vorig jaar deze leuke winter pull en MET een pinguïn ...Daar het te laat in het seizoen was vorig jaar beloofde ik hem te breien voor de volgende winter , dus moet ik nu mijn belofte nakomen ... Bij nader inzien , is hij echter niet zo eenvoudig als je op het eerste zicht zou denken , het zal wel beetje een uitdaging worden :/ Hij wordt gebreid met Lang Yarns en in de Merino 120 , heel zachte wol en 100% merino ..Er wordt aangeraden om met naalden 4 mm te breien maar ik neem  4.5 omdat ik nogal strak brei ... Ik hoop dat ik een beetje tijd krijg hier aan te werken want de is tegenwoordig huilen met de pet wat mijn vrije tijd betreft en ik ben ook nog bezig met de mystery dekens van breiclug en volgende week op 1 november start de Masterclass waar ik aan deelneem .... Zou heel blij zijn met beetje extra hobbytijd maar .... denk dat het er niet zal inzitten , het zal dikwijls breien worden in de nachtelijke uurtjes :/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten