woensdag 28 oktober 2015

HET BEGIN IS ER ....

Buiten is het miezerig en triest maar ze beloven nog enkele mooie dagen en dat is meegenomen ...In het dagelijkse leven is het vrij druk , de voorbereidingen voor Halloween en allerheiligen en mijn moederke en schoonmoeder in het WZC zijn aan nieuwe kleren toe ! Zo hollen we van het één naar het ander ...maar ..... s'avonds is het aan mij dan ga ik heerlijk ontspannen in mijn breihoekje ...De pinguïn pull voor Arwen staat op de naalden en is gestart , ik geef er zo'n beetje mijn eigen draai aan en de jacquard boord van het rugpand is bijna af en het gaat vrij goed .... beter dan ik had verwacht , de pinguïn komt enkel in het voorpand en ik ga eerst verder met de rug .... hopelijk kan ik er beetje mijn gedachten bijhouden en maak ik niet teveel fouten , het is vervelend uithalen met die verschillende draden ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten