maandag 25 mei 2015

AFGELOPEN WEEK

Ik heb een slechte week achter de rug , mijn ma opgenomen in het ziekenhuis en de vooruitzichten waren niet zo goed , zodat ikzelf er het hart van in was en mijn moed en courage op was .. Ze is tenslotte 85 jaar en en heeft heel wat gezondheid problemen Dus niet veel gebreid en wel veel moeten uithalen en opnieuw doen !  Vandaag ging het al heel wat beter dus ik ook wel weer zin in mijn breiwerkjes ... Ik heb de afgelopen week toch wel iets gedaan en dit zijn hier dan de resultaten !


Voor de breiclub ben ik blok 26 aan het breien en blok 11 aan het mazen ! Het mazen heb ik dus voor de helft moeten terug uithalen omdat ik twee telfouten had gemaakt !
De Fair Isle shawl met schaapjes , nu aan de tweede rij ... ook hier volledig moeten uithalen en herbeginnen  !
                                                                    Mijn sokken ...gelukkig
                                                                    hier geen tegenslag .
Pull Stellina gaat als een trein en is heel leuk om te breien en voelt goed aan ...










Mijn pull Eloisa ... yep ook hier volledig uitgehaald
                                                                                      en herbegonnen , nu op de goede weg ....
       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten