maandag 25 mei 2015

UITHALEN EN OPNIEUW

Beetje pech gehad deze week en het was uithalen bij drie projecten

 Bij de pull Eloisa heb ik het volledig uitgehaalt en ben ik opnieuw begonnen , het garen rekt namelijk behoorlijk en de pull zou uiteindelijk veel te wijd worden , dus maatje kleiner ...
De linker blok , de gemaasde heb ik de helft moeten uithalen , één telfout gaat nog maar twee is echt teveel , het patroon klopte niet meer ...dus ...de linker helft volledig uithalen :p









Ook in de schapenstal ging het verkeerd , ik ging tijdens het meerderen langzaam aan dus verder met het patroon zodat ik wel eens halve schaapjes had en ook wel eens een schaapje op één poot . Nu ja eigenlijk niets mis mee maar ...ik vond het toch niet zo geslaagd en het hele project is mij te duur om het verder te breien tegen mijn zin . Heb dit volledig uitgehaald en herbegonnen ...

1 opmerking:

  1. Ben gek op schaapjes en ontdek nu pas fair isle breien.....hoop dat je weer op de goede weg bent met je kudde! Want je garenkeus vindt ik fantastisch! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen