donderdag 14 mei 2015

Dan toch .....

Ik had gezegd het deze zomer niet te doen , maar kon toch de verleiding niet weerstaan eens iets nieuws op de naalden te zetten , ik zou deze zomer eerst eens alles afwerken wat is blijven liggen ....oo jee kon het toch niet laten ...Een zomer pull met aangebreide mouw ...in licht blauwe "Panama" van Rowan . Panama bestaat uit 55% viscose , 33 % katoen en 12 % linnen ...en zoals gewoonlijk moet ik een halve nummer groter nemen van naalden dus ik brei met 4 mm . Het modelletje uit het magazine van deze zomer van Rowan nr 57 dat staat beschreven als Eloisa is heel eenvoudig en eigenlijk wel een beetje saai om te breien maar ... ik vind het wel mooi . De hals wordt afgewerkt met gehaakte bloemen en dat is dan wel weer een uitdaging voor mij . Dus aan de slag  ... ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten