donderdag 14 mei 2015

WAAR IK MEE BEZIG BEN

Ik hou wel van afwisseling in mijn breiwerk en ben nu aan 5 projecten tegelijk bezig en ik probeer aan ieder verder te werken voorbeeld één avond Fair Isle en mijn pull Eloisa , dan één avond aan mijn mysterie blanket en één  avond sokken en een UFO verder breien , na die drie avonden herbegin ik en op zondag brei ik aan deze waar ik in die week minder heb kunnen verder werken .Zo gaat alles dan toch vooruit , hetzij traag ... maar het is een hobby en het gaat niet om vlug maar om goed en als we er maar plezier aan beleven .. Dus vanavond werk ik verder aan mijn schaapjes Shawl en mijn pull Eloisa  .                                                                                                                                                                                       STELLINA

SCHAAPJES SHAWL
                                                 
MYSTERIE BLANKET 



                           ELOISA 


LATTICE SOKKEN  


Zal proberen iedere week mijn vorderingen te laten zien ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten