maandag 18 mei 2015

WEKELIJKSE UP DATE

Aan mijn mysterie blanket ben ik nu aan het mazen aan blok 11 , wat een werk ...en blok 30 heb ik afgewerkt ..
 De schaapjes shawl was een start in mineur , had de tweede rij schapen klaar  en ik was gaande weg meegegaan met het motief zoals in het boek Öland breien maar het was niet mooi dus heb alles uitgehaald en nu ga ik werken met volledige schapen aan de rand ..
 Niet veel kunnen werken aan mijn Eloise pull ...

 Deze breit vrij vlot en is ook leuk om te doen , het garen voelt goed aan maar hij valt wel beetje donker uit














De sokken heb ik nu de hiellap en de kleine hiel gebreid en ben nu aan de spie bezig , ik heb er nog altijd geen goed gevoel bij , vind ze nog altijd te breed , nochtans al herhaaldelijk eens aangepast en ze zit goed , ben benieuwd als ze is afgewerkt ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten