dinsdag 1 september 2015

WE ZIJN GESTART ....

Ja hoor vannacht om 23 uur stonden de eerste patronen van de mystery dekens van Breiclub NL online
http://breiclub.nl/ !  En ik zeg dekens omdat ik zowel met het haak als brei deken mee doe !! Mijn patroontjes geprint en mapjes in orde gebracht en natuurlijk al een stukje gebreid dat kon ik echt niet laten !! Ze zien er dan ook weer super leuk uit en hoewel ik het niet zo voor scheepjes wol heb moet ik zeggen dar de Softfun voor de brei deken best aangenaam breit .... het is een zacht garen dat bestaat uit 60% katoen en 40% acrylic ...Zoals eerder gezegd is het thema van beide dekens Exotic Garden .... Op de kleuren van het haakdeken had ik het eigenlijk niet zo  begrepen maar de patroontjes die we kregen voor de maand september gaan heel goed samen en ik denk dat het best een mooi deken kan worden ...Dus aan de slag want voor de brei deken hebben we deze maand 6 patroontjes en voor het haakdeken 9 dat wordt een drukke maand ....euh hoeveel uren zitten er alweer in een dag  ? :/



1 opmerking: