donderdag 17 september 2015

DE MYSTERY BLANKETS

 Voor het Mystery Blanket haken heb ik de gele basisblokken voor de maande september afgewerkt en één bloemblok , van die bloemblokken moet ik er zes maken en er zijn twee variatie's , één voor de beginner en één voor de gevorderde .Ik ben begonnen met de beginners blok want dat ben ik ook :) daarvan ga ik er drie maken en dan ook drie voor de gevorderde ! Haken is nooit echt mijn ding geweest ,breien vind ik veel leuker maar ....ik moet nu wel bekennen dat ik hier zowaar verslaafd aan begin te raken ,ik kan s'avonds nooit stoppen en daardoor zie ik mijn bed veel te laat in de nacht :/ ....
Ook de breiblokken ( voor het Mystery Blanket breien ) heb ik nu de maand september afgewerkt . Het thema voor de beide blankets is Exotic Garden !! De kleuren doen me alvast wel denken aan een kleurige tuin en bloemen en ben el heel erg benieuwd naar 1 oktober en de volgende patronen , nu nog verder haken aan mijn overblijvende 5 bloemblokken ;) !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten