zondag 27 september 2015

HET MYSTERIE BLANKET IN SEPTEMBER


Mijn haakblokken voor de maand september zijn dus klaar !! De drie gele blokken zijn basis blokken en heel eenvoudig . Dan kregen we een bloempatroon met noppen  , ook eigenlijk niet zo moeilijk en er was ook een versie voor beginners daar moesten we de noppen vervangen door een toer halve stokjes in het roze rood , wat eigenlijk ook wel mooi was ! Daar ik maar een beginner ben , ben ik begonnen met die beginners variatie . Ik hou nogal van een uitdaging dus ....ook de noppen wilde ik wel eens proberen en ik  heb er van ieder drie gemaakt . Nu op naar 1 oktober voor de nieuwe patronen , ben benieuwd ...














De breipatronen liggen al een tijdje klaar en volgende maand ga ik toch wel weer beginnen met de breiblokken , eens haken tussendoor is best wel leuk maar breien ..... blijft wel mijn hoofdhobby .....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten