donderdag 17 september 2015

VERLEIDELIJK MAAR TOCH .....

 Mystery blankets breien is heel verleidelijk maar deze waar ik nu aan bezig ben gaan de laatste zijn althans dat zijn toch de plannen , niet omdat ik het niet leuk of spannend vind , echt wel hoor maar het nadeel is dat mijn ander werk blijft liggen en ik heb al zo weinig vrije tijd ....Ik heb nog enkele plaids op de naalden staan die blijven liggen en die ik ook echt wel wil afwerken zoals de foto hier naast dit was een knit along van Rowan door Kaffe Fasset , prachtige wol en het zou zonde zijn hem niet af te werken ......






Dan was er nog dit Cal deken waar ik ook het katoen voor heb en die ik beslist ook wil maken ...

Ook een haak deken in Catania heb ik nog half afgewerkt liggen , het is allemaal zo zonde steeds aan iets nieuws te beginnen en die mooi leuke en ja ... kostbare dingen gewoon te laten liggen ...


Nu ga ik één uitzondering maken , niet in de nabije toekomst ,eerst nog beetje afwerken ;) maar dit kerstdeken van Nicky Epstein uit haar boek Cover Up en waar ik al wol voor heb , dat wil ik zeker nog breien , ik vind het gewoon schitterend ...Ach heb eigenlijk nog zoveel ideeën  , het enige wat ik niet heb is tijd  :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten