woensdag 9 september 2015

HET EINDRESULTAAT

Eindelijk een foto genomen van het eindresultaat van mijn Mystery Blanket 2014 !!! Het was een heel avontuur dat zo'n zeven maanden duurde maar wel plezant om te doen !!Tweemaal per jaar kregen we een doos met het garen dat moest gebruikt worden en ditmaal was het Stone Washed van Scheepjes , helemaal niet mijn favoriet maar ...tja ... het was tenslotte een Mystery Blanket hé dus dat risico kwam er bij . Er was telkens iedere maand de spanning welke patronen we zouden krijgen en dan natuurlijk het breien zelf !!


Het deken heb ik afgewerkt met een tunische haaksteek en het was toch wel een heel werkje hoor , ik was er enkele avonden zoet mee .
In de doos zaten ook knopen bijgevoegd die er eigenlijk bij hoorden  en zo het thema Bohemian Chique alle eer aan deden . We konden natuurlijk wel kiezen of we ze wilden gebruiken en ik vond het een leuk detail dus .... hier het resultaat !





         

Wat  het eindresultaat betreft vond ik eerst dat er helemaal geen                   samenhang in de deken zat en het geheel  er eigenlijk een beetje                   chaotisch uitzag , zo'n allegaartje van alles en nog wat ....een mik mak van kleuren en patronen  ! Ben toen gaan zoeken op het internet naar wat " Bohemian Chique " feitelijk  inhield en dit hoort er  best wel bij dus ..... helemaal niets mis mee !!!Al bij al vind ik het wel geslaagd en ben ik er tevreden mee en het was super leuk om te doen  !!! Daarom doe ik nu nog eens mee met de editie 2015 !!                                                                                                                                    
                                                                                                                                                                          .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten